poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Kilka spraw

Dawno mnie nie było, ale teraz coraz częściej będę pisać posty. Negra 23 sierpnia miała zdjęte szwy i już jest zdrowa, czekam tylko, aż jej sierść odrośnie w tamtym miejscu.




Na spacerach trochę wariuje, wszędzie chce biegać, wszystko musi obwąchać, ale zapanuję nad tym.
Mam zamiar ćwiczyć z nią skoki do wody i za rok może na jakiś konkurs DOG DIVING się pojedzie bo Negra uwielbia pływać i biegać więc będzie to dla niej idealne. Zaczniemy również pomału ćwiczyć łapanie frisbee,ale najpierw ja muszę opanować techniki rzutów. :P Musimy też wreszcie iść na sesję do Gosi :)



Tak wg ostatnio zorientowałam się, że Negra może być mieszanką flat coated retrievera bo jest troszkę podobna z wyglądu i charakteru tzn uwielbia aportować, pływać.

Flat Coated Retriever
Negra




Ostatnio również dostałam anonimową wiadomość do skrzynki pocztowej, brzmi ona tak:


To co ten ktoś sobie myśli? Że mój pies załatwia się na klatce schodowej czy co?
Pewnie ktoś wdepnął i przyniósł z dworu, a ja zostałam bezpodstawnie osądzona dlatego, że mam psa.
I zamiast mi normalnie powiedzieć to trzeba było wysyłać anonima?
Takich mam "kochanych" sąsiadów. 




Czekam na komentarze i dołączanie do bloga :)





1 komentarz:

  1. Rzeczywiście Negra jest podobna do tej rasy. Już niedługo sesyjka :D
    Oby szybko powróciła do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń