piątek, 16 sierpnia 2013

Spacerki i agility

Od zawsze chciałam mieć psa i w końcu w 2010 r adoptowałam 4 miesięcznego kundelka, co prawda miał to być chłopiec, ale zaszła pomyłka no i mam suczkę :D Kiedyś Negra to był pies bardziej "domowy" teraz jeździ ze mną w różne miejsca i jest moją najlepszą przyjaciółką .A więc należę do grupy na facebooku "Łódzkie spacerki", umawiamy się tam na wspólne spacery z psami w różnych parkach oraz odludnych miejscach. Jest to bardzo fajny pomysł, gdyż można miło spędzić czas w nowym towarzystwie, a psy się zapoznają, wyszaleją, pobawią.
Jeżeli chodzi o agility byłam na jednym darmowym treningu i powiem wam, że Negrze jak na pierwszy raz szło bardzo dobrze. Z łatwością wchodziła na kładkę i pokonywała hopki, gorzej z tunelem, ale poradziła sobie. Niestety ze względu na koszty jak na razie odpuszczamy sobie dalsze treningi, może kiedyś, jak na razie spróbujemy  swoich sił w dogfrisbee :D\



Negra, Twin, Mania, Noody




Jessie, Schejra, Negra, Mania, Noody, Luna




Keysi i Negra



Mania, Nico, Negra, Demi


Negra i Riki





Negra i Twin





Kładka


                     
Tunel

 
Stacjonata pojedyńcza





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz